målning + besök!

Idag fick jag för mig att måla lite :) Målade Nathalies spjällsäng vit och hampus bord med 2 stolar fick också bli vita!. matchar sen när det ska stå på barnens rum :)...

Precis efter det kom Tant Eva :) . Hon hade med sig god mjuk pepparkaka!.  Och så drack vi te till det och pratade lite skit =)..

Fick postat dem flersta inbjudningarna igår men sen tog korten slut så jag fick köpa fler och skickar dem siste i morgon!

I morgon ska mamma och jag ut och fotografera.. Längesen jag var ute nu så det ska bli skoj!. Få se om det blir några fina foton  :) Vi ska nog till bokskogen om jag inte minns fel  :)

Ska ta och gå ut med Dante och sen gå och lägga mig.. pontus och jag skulle ha lite tid för oss själva men han är och letar efter något i skåpena så det får väl bli en annan dag!.


natti natt!




Kommentarer
malin, jessicas kompis..

fint de blev..

2009-01-25 @ 00:01:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0