Kalas hos moster!

Köttfärslimpan står i ugnen, Potatisen ska börja koka och snart ska jag göra lite gräddsås. MUMS. Jag älskar denna mat :).

Idag har jag läst och läst på lite info. Så ett långt inlägg i min andra blogg finns hos dem som vill läsa, inget lösenord behövs längre.!

Annars så har helgen varit bra! I lördags hade syrran kalas, här kommer lite bilder från då!

 

Mosters fina flickor <3

 

Monika hade gjort egna super goda smörgåstårtor!

 

Barnen skötte sig jätte fint för en gångs skull ;)




Lite mostermys får man ju ha :)  Om man blir sugen på att ta hem en? JAAA! :)

 Pontus med en av flickorna :)
 
Nathalie, en stolt kusin :)
 
 
 
Hos Hampus somnade flickan gott :)

 
Pappa/ morfar matade en av flickorna när vi kom :)
 
 
Barnen somnade gott i bilen när vi körde hem och sov till nio på söndag morgon- lyckliga föräldrar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Eva

Men gud så stora Hampus och Nathalie har blivit. Så söta!!

Vill egentligen inte lägga upp bild på bilen i bloggen.. Googla BMW 525i touring 2006 om du är nyfiken o titta efter en mörk mörkblå. =) Ser exakt ut som vår på utsidan. Annars kan jag mms:a en bild om du är SUPERnyfiken. ;)

2012-11-06 @ 07:27:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0