Roliga söndag!! :) Bilderna kom inte med m...

Roliga söndag!! :) Bilderna kom inte med mitt förra inlägg? Konstigt! Iallafall hade vi en mycket trevlig kväll igår! Joseph och Natalia kom till oss på middag vid halv sju och eftersom Natalia är gluten bakades det på speciell deg. Det blev två olika pajer och sallasd- maten var god och nästan allt blev uppätet :) sen blev det speciell kladdkaka som också smakade bra! Sjukt bas att en vetemjölpåse kostar ca 12 kr för 1 kg medans mjöl för gluten kostade 53 kr för 750g! När klockan tickade mot ett sov barnen i soffan och gästerna tackade för sig :) Och nu på morgonen vaknade jag vid sju då solen strålar in och en vaken Nathalie :) Idag är dagen jag väntat på i 1.5 vecka :) Jag ska åka iväg och ha träff med Eva och Marine , prova min klänning , dem sina klänningar och massa bröllopsprat :) Åker strax efter 10 och ska duscha äta frukost och packa innan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0