Kommande helg eller idag?

Igår kom filmerna jag hade beställt :)
Två av filmerna var dock slut i lagret så dem skickas ut till mig när den kommit in igen. Iallafall var en av filmerna bilar 2. Vi hade fått en likadan utav mamma i blue ray men den kan vi inte se på. Barnen tittade fint på filmen medan Pontus börja städa toaletten och jag gick på att städa kylen och svalen. Putsa och slänga- fint blev det! :) idag är det tvättstugans tur att få sig en städning! Och jag funderade på att se en av filmerna ikväll så fort barnen lagt sig. Funderar också på om man skulle hunnit backa vaniljbullar eller vänta tills i morgon med det. Ska liksom iväg på Loppisen i morgon och lämna grejor som ska säljas :)
Får nog bli bak på lördag förmiddag istället. Ta med ett par på söndag till Marine :) och bjuda på lördag kväll då också eftersom vi ska få middagsgäster :)
Nu har jag precis ätit min macka och tänkte sätta igång och jobba igen!
Hejsvejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0