Ja tiden går och jag saknar min systemkame...

img_9541 (MMS)

Ja tiden går och jag saknar min systemkamera allt mer och mer... Att gå ner sig från en systemkamera till en kass digitalkamera var mycket dåligt...  Och min iphone 3GS har heller ingen blixt... Men får väl vänta till efter bröllopet att inskaffa en ny- för det ska jag göra!  Sen tänkte jag försöka köpa små gåvor till alla som hjälpt till med bröllopet.. Får klura ut något.. Inget stort och dyrt men något för att visa vår tacksamhet!  Denna veckan ska två paket dyka upp i brevlådan! Dem sista paketena. Fick ett i fredags- en Brudväska :) tiaran kom också. Som jag inte vet om jag ska ha eller inte, annars tror jag min lilla prinsessa vill ha den på :)  Barnen där hemma går och pratar om det och Hampus väntar fortfarande ivrigt på sin slips :) Igår var Nathalie och Hampus på bio med sin farmor- det gillade dem :)  Och på kvällen igår gick jag med någon filmsak så inom 2 veckor får jag hem 6 filmer för priser av 1 och sen kan man köpa filmer om man vill varje månad, man kan även tacka nej. Enda kravet är att man köper en film under 6 månader och det gör vi!  Längtar till filmerna kommer :) I helgen tänkte jag försöka knåda ihop en dejt med mina tärnor. Vi ska prova alla klänningar och prata och bestämma en massa! Ska bli skit kul för Pontus får man inte ut så mycket av :) han hade ju nöjt sig med rådhuset så vill jag ha allt runt om kring får väl jag fixa det men de har jag inget emot ;) Nu är frukosten slut, ska efter jobb se om jag kan beställa bröllopstårtan :) :)  Ha en underbar måndag!   Lägger in en bild som min Mamma gjort :)



Kommentarer
Martina - FOTOBLOGG

Hej!

Jag vet inte o du fick mitt sms? Skickade det för ett bra tag sen. Vi kanske ska bestämma ett datum så vi kan ses? Snart bröllop ju! :)

2012-03-05 @ 10:59:07
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/
Eva

Längtar! <3

2012-03-05 @ 13:08:44
Pernilla

Längtar till det är dags för bröllop :). Tack, ja nu väntar vi bara på kaminen :D. Det hade varit riktigt mysigt med en familjeträff :).

2012-03-05 @ 18:04:51
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/
Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vad roligt med bröllopsförberedelser. :-)

2012-03-08 @ 06:57:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Hur kommer det sig att du säljer dina systemkameror hela tiden? Du måste ju förlora mycket på det, menar jag.

2012-03-09 @ 19:04:50
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0