Först vill jag svara Emelie- jag sålde all...

img_7642 (MMS)

Först vill jag svara Emelie- jag sålde alla mina kamera saker i ett paket. Man får skit dåligt för sakerna och jag ångrar mig idag. Men ska köpa ny efter maj!  Till min anonyma läsare hittar du massa billiga kläder, brudklänningar, slöja, Tiara ja allt på www.dhgate.com, där har jag hittat massor av brud klänningar för under 1000 kr inkl frakt!!  Du hittar även billiga saker, brudkläder på ebay.se!  Men som jag skev i tidigare inlägg dem är uppsydda i Kina men min Brudklänning var verkligen välsydd. Jag gav men 1000 kr för min men jag tror absolut att dem som kostar 1000 kr är lika välsydda!!  Dessa gick på under 1500 kr och frakt ingår. Dessa två var mina favoriter innan men sen hittade jag inte upp säljaren :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0