Bröllopstårta och ringar! Igår följde Vic...

Bröllopstårta och ringar! Igår följde Vicki med oss hem. Det brukar bara bli impuls att hon kommer och denna dag tänkte jag prata med kondiset och beställa tårta n. Vicki följde alltså med och vi fick jätte trevligt bemötande. Vi fick smaka på tre olika sorter och två olika bottnar. Ja har vänner som är både gluten och nöt allergiker men med tårta. Vi mixtra ihopa fick vi tårtan ätbar för alla :) förhoppningsvis alla ;) Jag hade väldigt enkla önkemål om hur tårtan skulle vara och detta gick såklart att fixa :) Idag har jag dessutom kollat ringar igen!! Kan säga så mycket som så att det blir titan och vitguld i mina ringar. Titan i Pontus eftersom han vägrar guld :) provade olika kombinationer i smycke butiken idag och hittade något fint :) Så om två veckor ska dem beställas :) Nu väntar sängen! Natti natt



Kommentarer
eva

Att ringarna skall vara så svåra att hitta rätt.. Men hoppas att ni finner dom ni vill ha. Hur blir det med tiden på söndag?

2012-03-07 @ 08:50:56
Martina - FOTOBLOGG

Svar: Ja jag vet, men det är så himla stor skillnad på dom kamerorna jag har så jag vill hellre sälja den och senare köpa en som är reserv som är bättre och mer lik den jag använder nu :)

2012-03-08 @ 08:29:34
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0