Längesen..

Ja det var längesen man satt och blogga på datorn :) Annars gör jag det alltid via mobilen...

Idag har jag varit hos Jannica, neo och lennox. Jimmy han jobbade.  Mös med Lennox, åh vad jag älskar dem små liven :) Han är 3 månader nu och perfekt ålder :).. Jag och jannica satt och tittade på brudklänningar och nu har bestämt mig!

Får dock se om det blir att jag handlar den denna månaden- tror dock det. Får se hur "rik" jag är när räkningarna är betalda".  Idag kom vår lilla digitalkamera och jag hoppas få nytta av den snart :) Känns bra att ha gjort av med den stora och köpt en som man kan ha i bakfickan eller som barnen kan få använda :)

Annars så handlade jag nya vinterskor till barnen och rejälla vantar- vi har ju snö här! Hoppades skippa den eftersom julen är över.

Ja annars har inte mycket hänt. Var på middag hos Teddy och Nina i lördags-syrran hade nathalie, vilket natha tyckte vr jätte roligt och ville inte hem :)

Söndagen var Hampe på kalas!


Nu går jag nog och lägger mig- skulle sett sofias änglar men pontus är inte hemma ( är hos min pappa och och hjälper honom).  Älskar att ligga och mysa i vår varma säng så nu säger jag nog Godnatt!

Slänger in en bild från lucia på dagis :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0