Jag har väldigt busiga barn :) Så fort til...

img_3716 (MMS)

Jag har väldigt busiga barn :) Så fort tillfället bjuds är hampus eller Nathalie på min mobil eller kamera för att fotografera allt möjligt :) som tex denna bild har natha tagit.  Helgen har gått väldigt snabbt och tyvärr hade vi önskat att vrida tillbaka  helgen men det som skett har skett :( tiden får utvisa vad som kommer att ske/ hända.  Idag har barnen och jag målat med vattenfärg. Jag har pysslat lite till bröllopet och det blev tyg över vilket barnen  hade väldigt roligt av. Dem har lekt och sysselsatt sig själva fint idag- hoppas på bättre dagar så jag kan hitta på något roligare med dem . Vill inte att våra problem ska gå ut över barnen men är det stora problem är det svårt att putta det åt sidan och låtsas som inget har hänt..  Innan när vi hade ätit middag oxh jag höll på med diskmaskinen förstod nog Hampus att jag var lite nere så han började duka av bordet till mig, jag förstod hans tanke att göra mig glad och han lyckades :) min Goa unge!!  Iallafall sover barnen nu, Pontus och jag titta just på tv men nu hänger han upp tvätten :) min duktiga kille :)  kollar på danska lyxfällan och jag förstår verkligen inget. Sängen kallar hellre men Pontus ville ha mig vaken en stund till så det får jag väl bjuda på :).



Kommentarer
Eva

Det ordnar sig gumman!! <3

2012-01-30 @ 10:20:35
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0