Ja idag har det hänt grejor! Efter jag sl...

Ja idag har det hänt grejor! Efter jag slutat idag körde jag och hämtade upp svärmor. Sedan hem och städade för att sedan duscha för idag skulle jag på date med min sambo :). Barnen hämtades och lämnades av hemma med farmor medan jag tog vår röda pärla och körde och hämtade upp Pontus. Det blev restaurangbesök och sedan in om mobilia för att handla födelsedagspresent till svärmor och titta på kläder och ringar. Det tog 15 min sen var vi på väg hem igen.. Killar och affärer... Suck :) väl hemma blev det en stor auktion som lades ut på tradera- nämligen mina fotosaker. Det här med foto är roligt men jag har tröttnat! Jag skuld faktiskt kunna nöja mig med en bra bättre digitalkamera som är grym än att konka på systemkameran. Och alla tillbehör jag hade - ja till vilken nytta när det bars ligger och dammar. Så allt åkte ut. Det känns bra faktiskt! Pontus tyckte att skulle vi sakna den- köper vi bara en ny, så enkelt är det :). Annars så har jag just mailat juvelaren som jag vill ska göra min ring. En liten speciallare hoppas jag på- får se vad han svarar tillbaka! Nu ska jag blunda och snusa på min lilla prins på 5 år :) han ligger hos oss för farmor lånar hans säng :) hon ska vara här i morgon och leka med barnen :). Dem har en väldigt bra farmor, precis som jag hade min mormor <3 :) Natti natt!



Kommentarer
Ida

Ska du sälja kameran oxå?

2012-01-04 @ 22:19:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0