Igår var det onsdag, jag hämtade upp Vicki...

Igår var det onsdag, jag hämtade upp Vicki, gjorde lite ärende och körde sedan till en butik och provade klänningar. Fastnade för två klänningar- den som Vicki röstade på hade kostat 18 000 kr!!!! Klänningen var jätte fin men absolut inte värd det i mina ögon. Även om det var rea var den för dyr :( Sen att det var en märkes klänning och äkta diamanter spelar absolut ingen roll för mig. Jag köper inte saker bara för att det är bra märken. Jag är snål av mig och går på det som ser fint ut och har bra prislapp! Iallafall så gick jag där ifrån tomhänt så ingen klänning denna månad- det tar vi nästa månad. Jag har redan shoppat för febuarimånad vad jag ska hehe Sen har jag den förbannande tandläkaren också. 2200 kr, och mer kommer han säkert vilja hitta på i min mun men då ska jag säga nej- det får fan vänta någon månad. Jag skiter inte ut pengar!! Iallafall så följde Vicki med oss hem , det blev spagetti och köttfärsåS och sen la vi oss alla i nathalies säng och tittade på smurfarna :) Resten av kvällen spenderades i soffan med stora gottepåsen. 29 kr/kg på Ica maxi :). Idag torsdag körde vi med två bilar , det blev jobb, middag med syrran på Ikea för 27 kr :) och sedan åkte vi till min vän Jannica på trevlig prat och bebismystund med lennox :) han är nu 3 månader och är i en otrolig mysig ålder- älskar ju bebisar :). Både Monika och jag klämde och kände på honom och njöt av att gosa med honom. Ja och Monika kämpar vidare mot sin ofrivilliga barnlöshet.. :( så fruktansvärt fel att det finns folk som sen kan,- har många barn och inte ens uppskattar sina egna barn.. Jag är otroligt glad över att jag kunnat få gåvan att få mina barn- jag älskar dem så otroligt mycket! Just nu ligger en liten man bakom mig, rumpan mot min rygg :). Varm, len och världens finaste.. Nathalie har varit med pappa i Höör och hämtat/ lämnat saker till den nya ägaren av vårt gamla hus :) hon tyckte nog det var kul att se sitt gamla rum :). I morgon är det fredag..dagis har stängt men som tur är har jag en fin vän som tar dem kl sju på morgonen. :) super fina tant Eva :) Nu vill mina ögon stängas- , ja redan!! Natti natt.!



Kommentarer
Eva

18 000, fy vilken prislapp... Hade aaaaldrig i min vildaste fantasi velat ha en sådan bröllopsklänning.. Nej usch för att lägga ut så mycket pengar!! - Då väljer jag mycket hellre dom från den sidan du hittade!

2012-01-20 @ 11:15:24
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0