Idag träffade jag Eva efter jobb. Eftersom...

img_6246 (MMS)

Idag träffade jag Eva efter jobb. Eftersom jag tappa min frukost i golvet var jag hungrig när jag slutade så hon och jag åt middag hos svärmor på hennes jobb och sen gick vi inom en affär och köpte skidjacka och skidbyxor till min söta lilla flicka då hennes overall gick sönder i dragkejdan. Vi gick sen visare till värnhemsskolan, till bageriet och pratade lite med dem om bröllopstårta. Dem gjorde det för en bra peng och jag funderar starkt på dem. Vet dock inte om tårtan klarar sig från Malmö till Skurup :/ ??? Fick tipset iallafall att ha tårtan på ställning som bilden visar! Sen vet jag hur den ska se ut och vad den ska innehålla- ska bara höra så Pontus håller med mig :) Barnen sover gott och Pontus är hos pappa idag med så jag tror Jag inviger sängen snart :)



Kommentarer
Eva

Men du får guida honom till dressman.. Annars hotar du honom :P



Ja, du om jag ändå hade kunnat göra så fina tårtor så hade jag med glädje gjort det.



Haha, gråta, snapsa, sjunga, dansa, sluddra.. Åh, längtar till din stora dag, med eller utan cavalier. haha..



O sambo imorgon, wuunderbar! <3 Hoppas att det inte blir en massa skrik o flams när jag säger det till honom bara.. Nåja, vi kommer ändå.. Han skall dessutom iväg på lördag morgon, så det kan ju kvitta om vi åker iväg eller inte.. Men mysigt skall vi ha!

2012-01-26 @ 08:40:00
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0