Så här ser det ut hemma hos oss nu :)  Bra...

img_8175 (MMS)

Så här ser det ut hemma hos oss nu :)  Brassan är tänd, ljus på borden, barnen i sina fåtöljer och pontus är och hämtar hem vår familjepizza :) härliga fredag!!!!! :)  Varit på Ikea med och köpt lite ljus till bröllopet och servetter. Sen hämta jag Pontus som slutade tidigare, hämtade barn och sen började jag städa och möblera på nathalies rum. :) så nu är här städat också. I helgen har vi inga planer.. Bara tvätt :/ men nått trevligt ska vi allt hitta på!  Trevlig helg!



Kommentarer
Anonym

Trevlig helg!!

2012-02-17 @ 21:50:26
Malin tuva & timon

Ja jag gör alltid mina tårtor sj. Gillar inte färdigköpta då det oftast består utav massa grädde bara :)

2012-02-19 @ 22:23:40
Anonym

Hej vännen!! Så länge sen vi sågs eller ens hördes av! :( ser att allt är toppen, bröllop & allt GRATTIS :D :D :D sååå glad för er skull :) & så stora barnen har blivit. GALET så fort tiden har gått!! Hoppas vi kan ses någon dag snart!!

Kramar sofie & Liam

2012-02-21 @ 10:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0