Min fina klänning!



Ja det var inte många dagar det tog att sy min klänning och sedan skicka den från Kina. Jag beställde klänningen den 26 januari  och den 27 febuari hade den kommit!  :)

Idag hämtade jag ut den och jag slapp tullavgiften :) testade klänningen i en hel timme och den är finare än vad jag hade väntat mig :)

Jag provade klänningar i riktiga brudbutiker i malmö och denna kinaklänning  märker jag ingen som helst skillnad . Tyget är tjock och fint och jag syna klänningen, hittade inga fel alls! Klänningen satt perfekt på mig, även om jag bara tog storleken 38 som jag har i vanliga fall, jag mätte allså inte min kropp som man annars kan! Längden var kanon också! Eftersom klänningen legat i påsen är den skrynklig så det får man kanske fixa till :)
Jag är så otroligt nöjd och jag längtar tills jag får ha den på igen :)


Så kinaklänningar ger jag tummen upp för :)


Kommentarer
Anonym

:) Gäller och ha tur ibland ;)

2012-02-29 @ 18:45:50
Eva den bästa

Du får hänga upp den och kanske ånga den rak ?

2012-02-29 @ 19:06:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0