Kräksjukan här?  Ja igår mådde jag illa på...

img_5823 (MMS)

Kräksjukan här?  Ja igår mådde jag illa på ett konstigt sett.  Det kom precis innan middagen som en blixt.  Pontus fick ta över middagen men jag kunde äta maten när den var klar. Tittade på Sofias änglar och sedan läste jag hennes blogg som hade varit med i programmet.  Fruktansvärt - Gud vad jag hatar den jävla cancern!!  Mådde illa så jag försökte somna tidigt. Kl tio flög jag upp ur sängen av att jag hörde hosta och sen spy.  Tur hann vi in så kräktet hann fångas innan den landade på allt. Gick och la mig igen och en timme senare var det dags igen. Denna gång kom allt på honom :/ det blev dusch medans Pontus fixade och bäddade soffan till oss. Jag mådde fortfarande illa och sov dålig hela natten så jag kände att jag kunde stanna hemma med Hampus. När kl var halv sex verkade Hampus vara frisk - sov så gott medans mitt illamående började kännas av allt mer. Nu är kl nio snart. Jag ligger i soffan med glas vatten. Spytt i två omgångar. Hampus har fått göra egen frukost till han och Nathalie. Jag är helt utslagen.   Blir soffan idag och hoppas barnen kan sysselsätta sig själva :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0