Helgen!

I helgen har jag och barnen vaknat tidigt både lördagen och söndagen. Tur man somnat tidigt med :)

Igår hade hampus en dejt med dagis hugo :) dem bor bara några hus ifrån oss :) nära och bra :)
Jag och Hampus började morgonen med att göra pepparkaksmuffins och skickade till Hugos mamma och frågade om vi skulle ta en fika. Kl 10 var vi där. Det blev en lång dag där, vi pratade och pratade. Pontus efterlyste mig ett par gånger och kl 17 kom han :). Det var inte meningen att vi skulle stanna där hela dagen men vi hade himla kul och blev även bjudna på Goa plättor :)

Dem hade själv gift sig i den bygdegård vi ska ha och hade samma präst som vi ska ha så det var himla kul :)

Idag är det söndag och jag och hamp vaknade lite över sex. Kl halv åtta var hela familjen vaken, vuxna duschade och satt vid frukostbordet och lyxade till det extra med ägg och te.
Kl är nu 10 och vi ska köra och handla present till ottilia som ska ha kalas idag och Hampus är bjuden. Behöver handla mat till vår tomma kyl med!

Nu ska vi köra. Skriver mer sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0