Åh fick just samtal!. Jag hade ett paket s...

img_2968 (MMS)

Åh fick just samtal!. Jag hade ett paket som ville bli levererat. Men eftersom jag inte är hemma sa jag hon kanske kunde lämna det till grannen. Sen kom jag på att jag skulle få skjuts hem av mamma i morgon och en himla tur så ringer hon upp mig och vi bokar träff i morgon.  Jag har beställt efter mycket saker så jag frågade om paketet var stort eller litet . 2.5kg och jag förstod direkt att klänningen kommit :) glad och såå nyfiken. Skulle just ringa och boka tårtan- och faan så var där stängt den helgen!! Nu måste jag leta vidare :(  Aja- tur man är ute i god tid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0