Jag blev klar tidigare idag och åkte först...

img_6297 (MMS)

Jag blev klar tidigare idag och åkte först till Willys och handlade, sen till bulltofta kött och sen snabbt in på skopunkten för att handla skor till Nathalie :) blev ett par till mig med. Nästa månad är det vinterskor som ska inhandlas och då får Hampus ett par extra skor :) Nu väntar jag på Pontus <3 Sen ska det göras köttbullar och köttfärslimpa som ska frysas in tänkte jag och till middag blir det nog italiensk köttfärspaj. Hmmm nä- det får bli bakad potatis med tonfiskröra :).  Kände jag skulle göra lite storkok och sedan ha i frysen dem dagarna men inte orkar stå för länge framför spisen en trött eftermiddag :).  Hej hopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0