Hej! Var ett tag sen jag bloggade. Har in...

Hej! Var ett tag sen jag bloggade. Har inte haft någon speciell lust. Inget som har hänt i heller. Hade en helt underbar resa. Pappa bjöd ju oss till Kreta för att han fyllde 50 år! Jag ville inte hem, hade gärna stannat där någon dag till! Men nästa år ska vi försöka åka igen, samma ställe , samma hotell. Vi blev vänner med paret i snacksbaren- det var dem som höll i hela hotellet. Under resan fyllde då pappa 50 år och min bror och hans tjej förlovade sig- grattis till dem! Jag fick en klocka utav Pontus och köpte mig själv en ring. Barnen fick varsin ponco badlakan och Nathalie fick en söt Hello Kitty väska utav pontus. Handlade en present till faster Vicki eftersom hon hade fyllde år. Köpte dessutom en lotion som luktade så gott. Annars gick pengarna till restaurang besök, goda frukostar, massa drinkar och öl, och varje dag köpte vi badleksaker, chips, godis eller annat gott till både vuxna och barnen :) Ja som sagt en helt underbar resa. I helgen blev det storstädning, tvätt och bak och igår började vardagen om på nytt! Tillbaka till dagis och jobb. Denna veckan erbjuds det fotografering på dagis, stor handling för mig idag , skor till Nathalie och på lördag Ullared! Det ska köpas födelsedagspresenter :) Mina små hjärta fyller år så nära jul att jag köper det redan nu så är man inte så fattig till jul :) Barnen har önskat sig: dvd, cars och pingu. Pärlor och plattor, bilar, traktorer , nya arbetsbyxor,Pippi saker- som pussel, dockan mm. Hello Kitty saker. Spel. Lego! Så dem sakerna som jag inte kan hitta kommer jag säga till släkten att dem finns alternativ på vad barnen önskar sig :) Nej nu ska jag jobba! Hejdå! P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0