skrivet den 05 Oktober, 19:03 klänningen

Ja mitt val av klänning har alltid varit stor klänning och tubtopsmodell Här hittade jag tre "kinaklänningar" från hemsidan Dhgate. På deras sidan finns allt mellan himmel och gjort. Det är som tradera med olika säljera och man kan välja bland tusen klänningar. Dem syr klänningar efter storlek eller dina egna mått. Finns färgkarta som du kan välja själv vilken färg på klänningen du vill ha! Allt efter dina önskemål!

Dessa tre klänningar kostar under 1100 kr och då ingår frakten! Kan inte bli billigare ;)














Jag hittade min klänning som jag fastnade totalt för! Men den visar jag inte än :) Den kostar 1100 kr med frakten!







Kommentarer
Eva

Älskar klänningen längst ner, en sådan skulle jag vilja ha... blev förälskade direkt!!

2011-10-30 @ 15:45:42
Lizette

Tänk bara på att du får betala tull också då den kommer utanför europa. Men annars superbra pris. =)

2011-11-06 @ 00:42:58
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0