skrivet den 04 Oktober, 11:22 Frieri!

Ja min sambo har frågat många gånger om vi ska gifta oss. Men tiden har inte känt rätt. Jag har alltid velat ha ett "pampigt börllop". Jag har alltid velat ha ett stort bröllop. Med det menar jag kyrkan fullsatt, den pampiga klänningen, guldringen med massor av diamanter, vackra tärnor med afton/balklänningar och frakt på männen! Men för att ha ett sådant bröllop hade vi inte haft råd med och därför har det inte varit aktuellt för mig med bröllop och jag har inte enns tänkt på det.. Hade sambon fått bestämma hade det blivit borligt- men aldrig i livet jag vill det :) Men för en vecka slog jag nog huvudet. Allt dem som jag alltid drömt om var inte lika viktigt längre! Jag sms:a sambon och sa nu är jag redo! Det kändes jätte bra när jag tänkte på ett "budgettbröllop". Jag ÄLSKAR bröllop och har sen innan suttit och tittat på priser och vet att det behöver inte bli så värst dyrt. Men veckan gick och inget frieri kom.. Slutat av veckan skicka jag sms på ringarna jag valt ut och frågade vad han tyckte. Ringarna fick posetivt besked och efter lite sms fram och tillbaka FRIADE JAG VIA SMS :) Och bröllopsmånad sattes. Då hann vi spara :) Följ med denna blogg där jag skriver om allt som rör bröllopet och massa tips om hur man håller utgifterna låga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0