skrivet 13 Oktober, 15:45 Ringar

Nu trodde jag att jag hade hittat dem rätta ringarna.
Men nu satt jag på bröllopstorget och såg en sida om dem ringar vi vill ha (vi kör ej på guld så det är hemligt vilka vi tar). Sambon och jag har varit ute efter dessa ringar innan men sen hittade vi fina och billiga på indo Nordic och bestämmede oss för dem.

Nu lär det bli ändrat för nu hittade jag skit fina ringar som jag bara måste ha! . Nu hittade jag ett par stycken och visade sambon så vi bestämde oss konstig nog för samma ringar!.


Igår var jag hos ena brudtärnan och pratade. Det är kul att prata om det, tankar och tips! Sambon lyssnar inte så mycket på mitt bröllops-snack.  Så då är det kul med vänner som lyssnar :)

Igår fick vi hem Inbjudningskorten och jag ringde just kyrkan för att höra om någon kyrkan redan var bokad men det var det inte. Vi har en kyrka nära lokalen men syrran gifte sig där och då gillade vi inte prästen eftersom han var stel och gillade inte fotografering. Varken toalett eller ombyttesrum vilket jag gärna vill ha. Får jag välja vill jag gärna vara gömd i kyrkan när alla kommer och kunna byta om där. Men går inte det så är det inte hela världen :) Ska prata kyrka med sambon sen :) Pratade med någon på expeditionen iallafall och hon gav mig ett namn på en annan präst så då hade vi nog valt honom istället. Ja just nu söker jag, fotograf och serveringspersonal!!


Ringar- utvalda- check!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0