skrivet 09 Oktober, 17:18 Tärnor

Ja tror inte jag skrivit det innan men mina två tärnor är nu tillfrågade och båda har tackat ja! Undrar om det är någon som egentligen tackat nej till en sådan ära. Det är själv något jag hoppas på i framtiden.. Att få äran att vara någons tärna och att bli gudmor /fadder. Det är ju också en väldigt fin ära! Dock ser det inte så ljust ut på den fronten men man kan alltid hoppas :). I torsdags berättade vi för mina föräldrar om giftemålet. Det kom nog inte som en chock då vi varit tillsammans i över 7 år och har barn, hus och djur ihopa och jag har dragit upp bröllopssamtal med mamma innan. I helgen berättade vi för sambons föräldrar och sambons syster blev jätte glad och ser redan framemot det- likaså jag :) Medans sambon vill inte att jag ska gräva ner mig i massa planering eller shoppa då det är så långt tills dessmen klänningen min ska jag iallafall snart beställa eftersom det tar tid att sy den från grund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0