skrivet 06 Oktober, 13:11 Lokalen

Jag ringde just och bokade lokalen! Helgen innan mitt önskedatum var bokat som jag höll tummarna för vårt önskemål och vi hade turen med oss då den var ledig :) Så nu har vårt bröllop fått ett datum! Det är en lokal vi velat alltid ha vår fest i OM vi skulle gifta oss i framtiden. Men jag fick titta runt på andra lokaler då denna favoritlokal var svårt att finna vem som tog hand om den. Men efter lite kontakter hittade jag "bokningskvinnan" och ringde i måndags. Men då var hon lite sur och sa priset på den.. Dem andra lokalerna har kostat 1500-1800 kr för en hel helg. Denna favoritlokal kostade mer men det är den värd! Jag ringde nu bokningskvinnan och fick ett jätte trevligt telefonbemöttande denna gång och vi pratade i 1 timme om allt :) Vi bor bara 2 hus ifrån varandra vilket slutade med att jag fick titta på lokalen bara 1 timme senare. Tummen upp! Lokal bokad- check!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0