Käkar chips utan för Willys.

Japp det gör jag i skivande stund. Jag håller sen middag och köpte mig en påse stjärnor istället för mat :/ kom på nu att fan vad onödigt...

Aja gott är det! Jag njuter liten stund...

Eva slog mig nyss för jag inte uppdaterar bloggen. Och det är ju tråkigt att jag inte gör det men tappat lusten helt.
Jag har en annan blogg jag bloggar på nu men den är hemlig och öppnar inte upp den fören efter jul..

Ja annars så var helgen trevlig. Jag var med Nina - en ny vän , på lastbils roadtrip! Hon kör lastbil och jag tycker det är häftigt med tjejer som kör lastbil så jag fråga om jag fick hänga med. Så vi åkte till hbg, Jönköping, norköping, Stockholm och sen hem. Det var rooooligt :) hon är dessutom en jävligt rolig tjej :). Så lite allsång i bilen blev det med :).

Sen på söndagen kom det massa ved som Pontus och jag lastade, staplade in i garaget. Vi tog även pause och åkte med barnen till glimminge hus, gammal riddareborg! När allt var klart eldade vi lite utomhus på vår grillplats och drack varm oboy :).

Sen blev det duschning av barn och jag lagade mat!
Det var vår helg det och vi ser redan framemot nästa :)



Kommentarer
Ida o Melvin

=) låter som en toppen helg =) Vi får träffas snart igen =)

2011-10-24 @ 13:49:40
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Anonym

Åh va nyfiken jag blev nu ;) Låter som du haft en riktigt najs helg.:)

2011-10-24 @ 18:55:54
Eva & Neo

Whiie.. Tack tanta! :P Nu blev jag nöjd!!!

2011-10-25 @ 16:15:49
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0