Helgen!

ja i fredags tog vi det bara lugnt, jag var astrött och somnade mitt i idol :(

Lördagen blev det en tvättdag.. Blev en del maskiner och på eftermiddagen var det kalas för gammelfarmor Inger och Pontus som hade fyllt år i veckan! Det bjöds på god mat och trevligt sällskap!.

Väl hemma var det två mycket trötta barn att föra över dem från bilen till sängarna.. Dem hade badat hos farmor- får passa på där eftersom vi inte  har badkar.

Idag söndag förberede jag maten för våra middagsgäster men tyvärr hade killarna blivit sjuka så farfar som höllt på i garaget blev inbjuden på middag istället så får vi ta vår träff i veckan i stället och hoppas att killarna kryar på sig!


Ja nu är helgen snart slut, vi har fått upp tavellisterna idag och det blev så fint :) Så nu ska jag bara framkalla nya foton :)...


Japp det var det för denna gång!


Kommentarer
Eva & Neo

Mysig dag, trots kylan :P

2011-10-13 @ 06:24:06
URL: http://minioman.blogg.se/
Eva & Neo

NU får du ju för tusan ta och uppdatera!!!!

2011-10-24 @ 09:57:16
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0