Föra över inläggen.

Sambon friade igår som jag skrev. Men själva bröllopet var bestämt sen en månad tillbaka via sms och till sist friade jag visa sms. men sambon tyckte det fattades att han inte hade fått fria så därför gjorde han igår- så nu är han nöjd över att få det gjort :) Han tycker det är mannens uppgift. Egentligen ville han gå ner på knä med en ring sa han men han vet att det hade blivit lite väl mycket för mig :) eftersom där satt folk på restaurangen- då hade jag bara blivit generad :). Jag har använt en annan blogg så länge där jag samlat mina tankar så jag tänkte jag skulle lägga in den i denna kateorgi och ha allt samlat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0