Bare minerals

Kollade nu vad banken hade dragit på det lilla sminkpaket jag beställt. 160 kr :)

Tror det är väldigt små burkar men det ska ju gå att använda ändå :) perfekt pris när man ska testa!
Och skulle jag åka på tullavgiften blir det ändå billigare än om jag köpt det i sverige!

Igår efter jobb var jag och hälsade på lennox. Han var 8 dagar gammal,- så liten!

Sen åkte bi och hämta barn och gjorde pannkakor + kladdkaka för att sen åka ner till mina föräldrar. Fika och prat!
Runt åtta åkte vi hem, barnen somnade bums. Duschen för min del, lite kladdkaka till greys och sen somnade jag gott :)

Idag är det torsdag och jag har frukost nu. I kväll blir det egen hemma gjord fiskgratäng och i morgon ska vi ha mysfredag hos Eva, Emil och neo :)
Det ser jag framemot då det var dö längesen vi umgicks med våra familjer!

Eva ska vara kock- ska bli intressant och se vad hon hittar på då hon äter bara Gi mat nu :)

Sen på lördagen kommer dem igen och lämnar av neo :) vi ska passa neo under dagen och det ska bli kul :). Vi ska nog leka med lera, måla och hmm baka en sockerkaka kanske? :) ja det ska vi :). Ska bli roligt och testa på att ha tre barn hemma :).
På kvällen sen är det all helgonen så då tänkte vi ta en runda ut till kyrkogården!

Så det blir en bra helg detta med, som förra helgen var.

Nästa lördag är det träff med Pernilla och hennes familj :)

Idag har Eva och jag dessutom bokat biljetter till twlight. Breaking dawn part 1.! :) vi är 4 fans som ska se den ;)

Ja det var det! :) hej hopp!



Kommentarer
Eva & Neo

Mer mer mer uppdateringar :D Så kul o läsa :D <3

2011-10-27 @ 16:09:57
URL: http://minioman.blogg.se/
Louise - Fotografi

SV: Jag gör tyvärr inte fotouppdrag, i alla fall inte än. :/ Men kommer göra det längre fram, det har jag bestämt. ;)

Men jättekul att du frågade! :)

2011-10-27 @ 18:26:41
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
Louise - Fotografi

SV: Nej tyvärr, kan inte komma på någon såhär på rak arm. :/ Bara fortsätta leta, hoppas du hittar någon bra! :)

2011-10-27 @ 21:37:03
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
Anonym

Håller tummarna på att tullen inte hittar ditt paket. Söt liten bebis på bilden. Du verkar att ha fullt upp ett tag framöver.

2011-10-27 @ 23:06:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0