Vigselringar

Ja vi hade ju beslutat oss för ett par ringar men jag har redan tröttnat på dem. Så det är ju tur att dem inte är köpta än!..

Vi ska iallafall inte köra på det orginela och ta guld.. Ingen av oss använder det så det passar inte oss.

Här är lite bilder på ringar jag tycker är fina :) Dock kan jag inte bestämma mig. Vet bara att jag vill ha en diamant i ringen! Men diamanten får inte sticka ut ur ringen, har redan en sådan ring och diamanterna slipps neråt. Kanske beror på att ringen jag nu inte är äkta diamanter? Och ringen får gärna vara bred.




 

 denna är på 6 mm bred så den är ganska "stor!"

.



vilken tycker ni är fin?




Kommentarer
Eva

Den första är snyggast!

2011-11-16 @ 17:10:34
URL: http://minioman.blogg.se/
Malin- mamma till Tuva & Timon <3

första el sista =)

2011-11-16 @ 19:43:04
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Malin, tuva o timon

Hihi har ju redam sagt den första el sista här :)

2011-11-18 @ 07:27:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0