God morgon! Igår var det måndag. Veckorna ...

God morgon! Igår var det måndag. Veckorna går så snabbt! Igår var det 1 månad tills vår son blir 5 år! Även väldigt nära julen, det är svårt att tro men snön får faktiskt hålla sig borta lite till. Är så orolig att snön ska vräka ner att man blir insnöad när man ska fira juldagarna. Och kylen kanske är tom. Jag vill inte fira julen så... Ja min bil är såld. Så just nu har vi bara en bil.. Det funkar nog ett tag. Får se vad för bil framtiden ger oss.. I morgon fyller vår Nathalie 3 år :) det ska bli kul att fira henne och se henne öppnar presenter :). Hon är ju så mycket mer utvecklad och inte längre ett litet barn. Igår när jag slutade träffade jag Vicki på svärmors café! Det är hon som har café rönnen som kanske någon känner till? Iallafall så åt vi lunch ihop och den blev det bestämt att hon skulle följa med oss hem! tycker det är jätte trevligt när hon kommer själv hos oss! Barnen gillar det också och vardagen får en liten brytning på annars att vara densamme. Ja det är väl det som hänt! Hörs i morgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0