En helg som susa förbi.

Veckorna bara springer förbi och det gör helgerna också..  I fredags kväll åkte vi till Ida, macke och melvin och åt god flygande jacob.. Det var år sen vi åt det och det var himla gott! Måste få receptet sen!

Efterätten blev glass och det går alltid hem :).

Var hemma undefär vid halv ett tiden och det blev sängen direkt.. Lördagmorgon vaknade hela familjen kl 10! Gissa om det var härligt! kl 11 var Hampus hos sina kompisar albin och elias. jag och nathalie åkte ner till min mamma för att åka sen bort till Johanna museet. Där fick Nathalie träffa tomtenissarna och fick en godispåse av dem.

Massa underbar julstämmning. Hämtade hem Hampus och sen tog vi det bara lugnt. Jag var skit trött och somnade redan vid 21. Tråkig sambo jag är :( Vi gick upp idag söndag kl 9 oc då hade jag legat och dragit mig i två timmar.

Farfar kom och skulle fixa något med POntus och jag och barnen åkte igen ner till mina föräldrar med min dator så jag fick laddat hem massa julmusik.. Brände över det på dvd skiva men det gick inte att spela i dvdspelaren så får se om jag kan bränna över det på vanlig cd och spela det så.. Annars vet jag inte hur jag ska göra.. Funkat innan..


Aja annars bjuder denna veckan på att vår fina dotter fyller 3 år :) på onsdag :)





En gammal bild på vår middagsdejt hos Eva , Emil och Neo den 28 oktober! :)





Mina älsklingar <3



Kommentarer
Eva

dvd-spelaren måste klara av att spela dvd-mp3, annars går det inte.

2011-11-21 @ 09:48:07
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0