Ringar, blommor och klänning

För några dagar sen satt jag och kollade på bröllopsbuktetter och jag hittade den som jag vill ha den dagen jag gifter mig :)


Tror jag skulle vilja ha vit och vinrött i färgtema! :)




Tyckte denn var jättefin :)

Sen hittade jag en sida med riktigt bra priser på ringar!  Så ska någon gifta sig så jag kan rekomerndera :)



Ev Pontus ring. Vi har redan nu silver i förlovningsringarna så vi tar gärna silver i vigselringar också! och lägger undan dem andra!


Ev min ring!
Dessa ringar hade jag fått för strax under 1500 kr för båda ringarna!
 Hade man slagit till nu hade dem kostar tillsammans 1000 kr!


 

 Brudklänning för 1000 kr :) + fraktkostnad- helt i min smak på klänning :)


nu måste jag rusa!




Kommentarer
Pernilla

Oh så vackert =), undrar om jag någongång kommer gifta mig =).

2011-05-19 @ 19:59:40
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se/
Eva

Jag vill vara den närmsta brudtärnan..... ;)

2011-05-19 @ 20:42:54
URL: http://minioman.blogg.se/
Anonym

Så klart jag vill och hoppas att jag får stå där bredvid dig när det väl händer. :)

2011-05-20 @ 07:49:36
läsare

vart hittar man denna brudklänning för tusen spänn?

tacksam för ett svar :)

2012-03-10 @ 21:20:15
mila

var hittade du ringarna? vilken sida? :) hade uppskattat om

du hade mailar mig det för inte säkert jag hittar hit med tanke på att jag surfar i mob. tack så jätte mycket i förväg.

2012-04-20 @ 15:33:01
Fredrik Erlandsson

Hej , undrar var du hittade ringarna ? Var jätte fina . Tack på förhand .

Du kan skicka svar till min Email [email protected].

M.v.h Fredrik Erlandsson

2012-05-29 @ 16:30:07
frida

vilken hemsida hittade du ringarna på? blir glad för svar via mail! MVH

2012-08-17 @ 20:40:02
Hanna Sundberg

Hej!
Så fina ringar! Vill också veta vart man kan hitta dom ;)
Maila mig gärna på [email protected]
Tack på förhand!
Mvh Hanna

2012-09-11 @ 22:03:27
Diana

Ringarna kommer från indo nordic som jag visar i detta inlägg!! Hur kvalitén är på dem vet jag inte, men billiga är dem! :)

2012-09-19 @ 12:22:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0