Ny studio?

Fick just ett samtal innan idag.. Eller ja två på raken! En bröllopsfotografering i september :).

Sen fick jag tid för en jobbinterjuv i morgon :)

och jag blev så sugen på en ny fotostudio :/

haha ja jag vet jag är lite knasig! Men jag var inte nöjd med min utrustning jag hade sist...





Denna har två paraplyer - den jag hade sist var en softbox och ett paraply.
Detta stativet är mycket bredare- vilket jag störde mig grymt mycket på förr!

Tänkte att OM jag får jobbet som jag ska på i morgon så köper jag nog fotostudion! hmm..
Får tänkas lite extra på det! men visst lockar det igen!



     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0