Måndag

Idag är det måndag.. vi har inte gjort något speciellt idag förutom tvätt och att dennis min bror var här och kollade en film ihop med oss! Nu sover nathalie middag och hamp ligger  i sin säng och tittar på film.. Syrran var här en snabb runda innan och hämtade vår gamla spjällsäng- hon skulle göra något till hundarna med den :)

 I morgon är det bvc sen dagis och på onsdag ska jag till mitt blivande jobb :)  ja jag har fått ett jobb- ett städjobb men det är ett jobb iallafall  provanställning till att börja med och ett jobb som jag får styra och lägga upp hur jag själv vill!  jag är jätte glad för detta jobbet och känner att detta kommer gå bra! :)
Jag börjar detta jobb den 1 juni men ska redan nu kolla runt vart alla fastigheter ligger!


Annars händer inte så mycket mer här!

nu ska jag surfa vidare och sen börja på maten!


Kommentarer
Emelie Brocka

Vad skoj, grattis.

2011-05-23 @ 21:58:18
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
nyfiken läsare

vad bra att du fått jobb! jag jobbade också ett kort tag med att städa när jag var yngre, på stadsbostäder.

2011-05-23 @ 22:47:12
Emelie, mamma till Nellie & Ellion <3

Nellies kläder är i strl 98/104.

2011-05-24 @ 10:38:48
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0