Lördag- frukost hos gammelfarmor

Idag var det en frukost hos barnens gammelfarmor Inger inbokad.  Lite bilder därifrån






Pontus och Hampus ser väldigt konstiga ut på bilden- vet ej varför..

Efteråt skulle vi hämta Jonas men han var bakis så fick skjutsade Inger till sommarstugan istället.

När vi kom hem började jag rensa lite i min bil.. Den var smutsig! Pontus och jag tittade dessutom på min bil och konsteterade att vi bara kunde köpa en ny bildörr till min bil. Det tjänar vi på alla sätt och vis så jag ska ringa och ta bort min tid på måndag! Hann inte så mycket att städa den fören pernilla och en sovande amanda kom och hämtade upp oss! Bilen körde oss till Bo ohlsson i tomelilla där det blev massa shopping för pernilla! Jag köpte bara flugsmällare och en hundleksak till Dante!

Efter lite lunch och hopping lämnade Pernilla av oss och nathalie gick och la sig och hamp somnade i bilen och hamnade sen framför tv:n medans jag fortsätte städa min bil! Så nu är den fin igen :)

Nathalie sover fortfarande och Hampus leker här intill mig.. Jag försöker lägga upp en gammal videosnutt på face men det går inte bra alls. 

Idag ska vi äta snitzel och både idag och igår känns det så JÄVLA tråkigt att laga mat.. Jag känner inte alls för det!!  Annars brukar jag älska att laga mat men nu känns det bara väldigt tråkigt... Kanke just för att jag ALLTID lagar maten här hemma.. Ibland skulle det vara trevligt med en man som också gillar/kan laga mat så man skulle kunna få hoppa över matlagningen då man inte känner för det.. :) 

ja det var om vår lördag..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0