jaaaaaa- näääääää :(

Idag är jag både glad och ledsen.. Men man det kommer fixa sig så jag ska väl inte hänga läpp för det men jag gör det ändå liite.. Så för att jag ska komma över det lite så blir det zumba ikväll. Ensam... Helt ensam är jag inte men ingen vän som ville följa med.



Det negativa är att jag har kvaddat min bil! Det var absolut inte med menningen och jag är inte den enda som kvaddat bilen på det stället så det gör att jag inte känner mig lika värdelös!

Jag körde till Pontus som jobbar på Emporia och skulle köra ut från deras parkering efter vår träff.
Parkeringen har 3 smala vägar på bredden och mellan dem är det stålsaker som är rätt höga. och så ska man köra igenom där för att komma in och ut.. Jag vet inte varför dem har gjort det så smalt  från där bilarna står parkerade till utfarten. Jag kör och får liksom svänga lite in eftersom jag kommer lite från sidan men har inte fått baken på bilen rätt fram så jag får den rakt in i min bil!  Dessa stolpar står inte rakt upp, utan dem är böjda på toppen och den fick jag på sidan av min bil så det ser ut som någon kört rakt in i min bil... Tur har jag helförsäkring på bilen så detta kalaset kostar oss 3000 kr!!!!! DET känns så jävla surt!!


Det positiva idag då är ATT JAG HAR FÅTT JOBB! Ett heltidsjobb!  skrev på papperna idag. Alla verkar så trevliga!Börjar den 1 Juni!! Jag är överlycklig!! Jättebra shema och det finns inga som helst nackdelar med det- än :)! Pontus och jag ska samåka på morgonen eftersom vi börjar samtidigt! Så vi kommer gå uoo tillsammans, lämna / hämta barnen ihop och det ser vi som en stor bonus att få göra det tillsammans <3

Jag har först 6 månaders provanställning och sen om jag sköter mig blir det fast!


Jag är lycklig, förutom det med min bil :/ aja det har hänt så nu får man ta det som det är!




( nyfiken läsare)- det är på samma företag som du jobbade på :).



Kommentarer
Elin (pontus kusin)

ååååh vad tråkigt med bilen men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad roligt med jobbet!! Stort grattis!

2011-05-25 @ 16:53:15
URL: http://twiistedme.blogg.se/
nyfiken läsare

Vad kul, världen är liten :-) Väldigt fritt jobb! Jag jobbade halvtid, fick lov att jobba precis vilka dagar o tider jag ville. Fast jag hade hiskeligt dåligt betalt på den tiden. 87 kr i timmen + sem.ers!

2011-05-26 @ 17:50:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0