Ingen olycka kommer ensam..

Först tog jag sönder min bil, dagen efter TAPPADE jag min MOBIL IGEN! Ja jag vet- jag är en klumpig person! Tur så fixade Pontus min mobil sist så det får han göra igen men det är inget brottom så  jag satte en tejpbit bara så blev det bra!


Ja nu är det inte många dagar kvar som jag är ledig, på onsdag börjar jag mitt nya jobb!
" Nyfiken läsare" - ja jag kan säga att jag har bättre lön än vad du fick :) men jag har erfarenhet som dem kanske med går på?! Eller så var det längesen du jobbade där men det är fortfarade så att jobbet är väldigt fritt :).


Ser framemot att börja jobba igen! Och få lön :) fast den får jag tyvärr vänta på i 2 månader :( Antar att man har innestånde lön..


Ja idag var jag och barnen samt syrran som hjälp på skadebesiktningen och fick tid i mitten av juni.. skulle ta 7-9 dagar att få bilen lagad :(
Annars har vi varit hos syrran idag och hjälpt henne att städa lite :) sen hem och laga mat och nu är barnen duschade och pyjamasarna sitter på. Pontus håller på ute i verkstan med sin bil så idag tillbringar jag denna fredag med barnen :) vi ska hoppa upp i min säng, kolla på talang och äta gott :)

Har dessutom skaffat mig några planer för kommande sommar och nästa år!

I augusti ska jag börja gymma ( när lönen kommit igång) i vellinge på energycentret. Dem har gym och zumba som ingår i deras medlemskap.  Gymmet har även barnpassning speciella tider men när inte den är bemannad får barnen ändå leka där, vilket är kanon! Gymmet är öppen 24h om dygnet så är vi uttråkade en natt kan barnen och jag köra och träna :)

Den andra plannen är OM jag får fast tjänst på detta jobbet kommer jag att göra en speciell sak till sommaren nästa år! Men mer om det kommer jag att blogga om men det kommer vara lösenskyddat då.
Ska bara först förstå mig på hur man gör speciella inlägg med lösenord!


hej så länge!


Kommentarer
nyfiken läsare

Ja, det var 5-6 år sen :-) Och ingen städvana, jag fick jobbet för att pappa är vän med ägaren och jag var arbetslös!

2011-05-27 @ 23:47:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0