Denna veckan börjar fint!

Denna veckan börjar väret väldigt bra! Jag verkligen njuter av denna underbara värme!

Igår åkte vi en rund till eva och neo och hälsade på! vit og en sväng med bilen, in till eko och köpte glass :) och hemma hos eva blev det en god sockerkaka som jag även har gjort nu som står i ugnen och ska bli klar!
Vi satt på Evas veranda och snackade skit och åt kaka och drack cola! underbart!

Sedan åkte vi inom vårdcengtralen med nathalie men allt såg bra ut- hem och lagade mat och sen var klockan tid för sängdags!

Idag blev barnen lämnade på dagis! Som dem hade saknat det!  och jag lovade barnen att efter dagis kör vi till stranden och leker lite.. Undertiden barnen var på dagis körde jag inom Pernilla och Amanda! Charmiga Amanda- hon är så jäkla sött och underbar! Gud vad tiden går fort!

Vi såg våra bästa år och sen gick vi och handlade glass och satt i hennes trädgård och pratade- sen körde vi till någon blomsterkrimskrams affär innan det var tid för mig att hämta barnen..


 

Nu ska barnen plocka ihopa lite saker, filten ska stoppas ner i väskan och om 10 min ringer klockan som säger att kakan är klar! Sen beger vi oss till stranden..

Satt just och tittade på avstådena till stränderna vi har här runt omkring.

Från vårt hem har vi
till sövdesjön i blentarp - 13,4 km
till mossbystrand 18,8 km
till bingsmarken 19,7 km
och till svarte- 21,9 km.


Vi testar sövdesjön idag- nära och bra! Där har jag varit 2 gånger när jag var liten! Får besöka dem andra också i veckan och se om det blir tuppen upp eller tummen ner :)

kameran följer med!


vi ses!


Kommentarer
Anonym

puss

2011-05-10 @ 20:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0