Danza Kuduro Don omar - sommarens sommarplåga?

Sitter och lyssnar på Danza Kuduro  med Don omar! Den låten är faktiskt jättebra men jag hörde den först på zumban men sen hörde jag även den på radion! Jag blir riktigt zumbasugen när jag hör låten! Skulle vilja inviga min fina brandgula topp också men byxorna var för stora så jag ska skicka tillbaka dem och se om jag kan beställa ett annat par.


Annars har jag ägnat mig åt vår kära tvätt idag, fick även upp min morfars gamla byår så nu har barnen sina kläder i den. Samt att jag kastade en del kläder som vi aldrig använder!

Bvc för Nathalie idag, hon vägde 14,9 kg och var 94 cm lång! Hon blev 2,5 år igår min lilla tjej :)

Nu ska jag ta och byta en bajsblöja.. Doftar inte gott! Dessutom har hon börjat gå och kissa på toaletten- när hon själv känner för det - framsteg!


hej så länge!



Kommentarer
Eva

Neo tar gärna lite kläder om du inte slängt dom än =)

2011-05-25 @ 14:41:32
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0