söndag

Ni har väl ställt om era klockor??



I går var vi hos svärisarna, pontus föräldrar, alltså barnens farmor & farfar och faster!
Och som vanligt bjöds det på otroligt god middag!!  Det var riktigt gott, och nu blev jag hungrig haha :)
Vi kom hem vid halv tio och jag och sambon skulle se om det fanns något på tv men jag somnade.
Igår var även pernilla, calle och amanda här på en liten fika med kaffe och negerbullar som jag hade snabbt rullat ihop!
Och idag började morgonen med att vi veckahandlade och tittade på staket! Och nu har jag just pratat med mamma och våra vänner i filippinerna på face. Tiden börjar ju närma sig.. Vi åker inte nästa söndag men söndagen där efter :) alltså 14 dagar... Ja allting är så gott som klart, får dem sista fickpengarna på fredag. Ska inhandla en liten reseväska som man hänger runt halsen till det viktigaste . Ska rota fram min andra handväska. Annars har jag nog förberett allt! Väskan är packad- bara det sista som necesär och handdukar..
Ja iallafall nu är Pontus och Hampus ute och handlar, jag sitter vid datorn och nathalie sitter på hampus dator " min första dator".
Ska nu gå ner och förbereda maten idag som består av ugnsbakad falukord med lök, ost och tomat samt matgrädde och hemmagjord potatismos!
See ya!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0