Mossbystrand i Mars 2011

Igår åkte hela familjen till stranden.. Denna stranden har vi inte varit på innan- kommer ju inte från skurup från början.. men vi blev glatt överaskade och denna strand kommer vi vara på mycket till sommaren :)  Vi hade ca 2 mil dit.

Mossbystrand





Dante var även med och han älskade det.




Lite kul i sanden




Hampus tyckte det var intressant med vågorna





Lilla nathalie :)







Hade en känla av att dante inte skulle kunna motstå att gå i vattnet! Pontus skulle visa hampus hur man kastar sten i vattnet och dante trodde givetvis att det var något han skulle ut och hämta..  Trots den svinkalla vattnet bekom det inte Dante! Han tyckte det var kul att doppa tassarna!






Efter vi var på stranden åkte vi hem och pontus och jag lagade middagen tillsammans <3
När den stod i ugnen körde jag och hämtade pengar från loppisen jag hade sålt på. jag blev av med 3 av 4 påsar kläder & leksaker! Fick med mig väldigt lite hem, varav en kudde, jacka, regnskor och 3 skjortor + 2 leksaker. Leksakerna sparar jag till bebisgäster och skjortorna får följa med till filippinerna. Där finns säkert barn som vill ha dem!


Dagen avslutades med Solsidan och Pretty woman!.


Kommentarer
becca

Svar: tack snälla :)

2011-03-14 @ 22:32:21
URL: http://fotobex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0