Melodifestival med vännerna

Idag är det lördag. Den består av tvättning, tågbanebygg med barnen,  och nu sitter jag vid datorn medans barnen ligger framför tv:n och myser! Hamp har just varit ute med pappa i garaget men kom in och att nu blev det för kallt. Jag hittade lite gamla videosnuttar på barnen när dem var bebisar.. Tänkte jag måste börja filma dem lite mer - det är roligt att ha när dem blir äldre eller som bara nu att titta på och minnas tillbaka när dem var bebisar.. Tiden går ju så snabbt!

Filmade dem nyss med min systemkamera men lyckas inte få in klippet i datorn.. Hmm.. Har funkat innan-tror jag ...

Iallafall, ikväll är vi bortbjudna till våra kära vänner Pernilla, Calle och Amanda! Detta skulle vi göra för några helger sen men alltid något som kommit i vägen men nu så :) Både jag och barnen är förkylda men det är amanda och pernilla med så vi kan snyta i kapp ikväll :)

Vi har det som tradition med Pernilla & Calle att vi ser melodifestivalen varje år tillsammans :)


Från förra året   pernilla väntade "urban"- jag trodde hon väntade en pojk och kallade honom det :)

det var lite om dagen idag! Uppdaterar kanske senare..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0