Helgkul

Ja har inte bloggat på ett tag.. Fick tråkiga besked i tisdags.. Jag fick inte jobbet som jag gick brevid gång. Hon valde en annan.. Jätteledsen blev ju jag som verkligen så gärna ville ha det jobbet men men. Så nu är jag tillbaka på ruta ett. Men Pontus kusin -Ida visste vart det fanns en ledig tjänst så den 1 april ska jag på Interjuv och håller tummarna att detta går bättre! I fredags fick jag dock Jobba lite! Hos en brukare jag fått hoppa in akut till innan också i december. 07.30-18.30. Så på kvällen var Jag glad för att jag hade fått jobba och haft en bra och fin arbetsdag och för att det var helg :) Lördagen bestod av farmor och farfar kom och åt middag hos oss på kvällen men dagen spenderade vi med syrran, jag och Nathalie ifallafall. Vi shoppade lite rengörningsmedel, klorin och nya städmatrial! Och idag har vi stor städat, dammat och tvättat! Kl 14 kom Jannica, Jimmy och deras neo 4 år. Vi bjöd på semlor och lite kakor och barnen hade jätte roligt! Jag, Jannica och Jimmy har bodde på samma gård när vi var små :) Jimmy var min granne och jannica var min kompis + att våra pappor spelade fotboll ihop :) jag hade inte sett Jimmy på 17 år! Och Jannica lika länge men förra året träffades vi :) himla roligt var det och hoppas vi kan träffas alla snart igen :) Nu ligger jag i syrrans soffa och väntar på henne. Hon ska slinga mitt hår! Det var våran helg!! :)


Kommentarer
Nova

Hej, Så fina bilder du tar, såna skulle jag vilja ha på min dotter :)



Vad kostar det och hur funkar det, något man ska tänka på/förbereda sig? Har du några datum lediga?



Tack på förhand, Mvh Nova



2011-03-21 @ 20:05:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0