Stranden, körkort,napp och månadsdag

Ja först kan vi börja med att jag idag har haft mitt körkort i 1 år! Jag är mycket glad för mitt körkort och ångrar att jag inte tog detta tidigare!

DOCK, har jag faktiskt bara körkort för automatare- vilket jag inte ångrar. OCH skulle jag ångra mig krävs endast en uppkörning av manuell bil!. Det var ett smidigt sätt att få sitt körkort på 2 veckor! :)
Iförsig nu ade jag kört lite manuell bil innan så jag kunde "köra" bil... Jag rekomenderar er om ni vill ta ert körkort snabbt att ta för automatare ;).

Jag känner faktiskt 4 st som försöker/ har körkort för endast automatare..! Det är vanliga än vad man tror!

I olika fall 'är jag glad att jag har automatare och inte manuell.. Jag får inga pinsamma moterstopp och jag kan enkelt köra i uppförsbackar med massa stopp utan att behöva vara rädd för att kana/glida bakåt :)

Nog om det!

Sen är den 29:nde alltid speciellt för mig.. Pontus och jag blev tillsammans den 29:onde.. dock i okt och förlovningen också 29:onde. Så idag har vi varit ihopa i hmm.. 6 år och 8 månader!

och sist men inte minst så stack jag och syrran till stranden idag med barnen! Lite bilder!


Åkte hem till syrran och byttade bil.. Åkte hennes cabbe :)





På stranden.. idag blev det mossbystrand! Jätte fint är där!




Hampus ligger och solar :)




I går infördes även Nappförbud här! Något jag trodde skulle bli skit svårt! Tji fick jag- det gick superlätt! Eller så var hon kanske bara  så trött att hon orka inte bråka emot- det får vi se nu när det är läggdags! ;)


Kommentarer
syrran

Vad bra att det inte blev när bild på mig hihi.. Vi får se i helgen om det blir fint väder så vi kan åka igen =)

2011-06-30 @ 21:56:34
Emilia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 17:23:48
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0