Hinner inte.

När klockan slår 05,00 ringer min mobil.. Då går både Pontus och jag upp. Kläder på , sminket lätt på och sätter upp håret sen är jag redo. Då tar jag fram frukosten och hämtar dem kläder till barnen som jag lagt fram kvällen innan. Vi tar vars ett barn och hjälper till med väckning och påkläddning för att sedan gå ner till frukostbordet. Vi äter frukost tillsammans och sedan lämnar vi barnen ihop. Det är mysiga morgnar vi har ihop :) När vi hämtat barnen börjar jag direkt på maten och när maten är intagen säger barnen att dem är trötta. Så medans jag gör barnen klara för säng dukar Pontus av bordet. Det blir godnatt saga för barnen och vid 18,30 är barnen i säng och somnar snabbt. Ja igår var jag hos syrran som gjorde naglar på mig och dagen innan det kvällshandlade jag så denna kvällen SKA jag i säng tidigt! :) Därför blir bloggen dåligt uppdaterad! I morgon är det firmafest hos pontus - samtidigt som brossan min tar studenten så pontus får komma senare! Farmor ska även komma och passa barnen i morgonkväll så Pontus och jag kan bli lite runda under skorna tillsammans för en gångs skull ;) Ha en skön helg!


Kommentarer
Emelie - mamma till 2 underbara barn.

Njut tillsammans. :)

Ha en trevlig helg.

2011-06-09 @ 21:38:52
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0