Pontus jobb! Ja här jobbar då min sambo! :...

img_0791 (MMS)

Pontus jobb! Ja här jobbar då min sambo! :) sitter i bilen och väntar på honom. Sen ska vi köra och titta på fotograferingsställe i bokskogen , köra till kyrkan och sen till festlokalen där bröllopet ska vara. Sen ska vi köra till posten och hämta ut mitt objektiv som jag har köpt. Det är bra det objektivet till bröllop och porträtt! Sen ska vi hem och laga mat. Får se vem som kommer hem snabbast vi eller farmor och barnen :) dem är nu på Andys lekland :). Farmor bokade även stuga på Öland v 32 som hon och barnen ska vara i. Så vi kommer inte ha några springande barn hemma på 1 vecka. Kommer sakna dem mycket ska men ska passa på då att göra saker på egen hans. Som tex träffa vänner, bio, festa kanske- bli skit full där hemma så där Pontus och jag bara haha. Nä men det ska bli roligt för dem att åka på semester med farmor! Hampus åkte förra året och tälta men det blir bättre med stuga och så får Nathalie med följa med! Så syrrans bröllop blir det bara pontan och jag <3. Himla massa roliga saker denna "sommaren"! Ja när  kommer den riktiga sommaren?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0