Loppis i Janstorp!

Idag har vi varit på den årliga loppisen i janstorp! I år var det förstås extra roligt då vi kunde gå till loppisen :)

Farmor och Inger ville också till loppisen så dem kom på förmiddagen och sedan promenderade dem med Nathalie ner och jag , pontus och hampus tog bilen!.
Jag var ute efter sängbord och krukor men tyvärr det jag sökte efter fanns det inget som föll mig i smaken!


Efter vi hade gått en timme åkte vi hem och jag gjorde smulpaj som vi åt på sedan var det dags för gästerna att åka hem. Pontus skulle följa med in till Limhamn då han skulle till en kompis på middag och "lite" alkohol.  Tur han inte sover hemma i natt :) Efter dem åkt tog jag jeepen och barnen och körde ner en till gång där jag fyndade en hel del!
Får se hur natten blir för mig, när pontus är ute och festar brukar jag sova så jäkla dåligt. Jag vaknar hela tiden för att se om han ligger där men jag vet samtidigt att jag hör direkt när han sätter nyklen i dörren.
Nu sover han borta vilket är jävligt sällan så vi får se hur jag sover :) Har dock bjudit in nathalie att bli min sänggäst. Hampus brukar komma in på morgonen, så han kommer också att komma in!

På loppisen fynda vi:
5 krukor, en tv bänk till hamp, en lampa med skärm, massa fotoramar, en vattenkanna till barnen, en blixten klocka, en pippiväska och en ny snobben väska. en vanlig sportbag till hampus.. och en leksaksgräsklippare :)
Ja det var väl de vi fyndade, kom på 2 pizza tallrikar också!


Så nu har hamp somnat i sin säng, nathalie skulle sova i sin egen men bara runder. Sen hittade jag henne sovandes i soffan men när jag skulle bära upp henne vaknade hon. Jag sa hon kunde sova i min säng men hör bara gnäll. Hon är övertrött!

I morgon blir det frukost hos svärmor eftersom det är där pontan sover i natt :)


så nu säger jag också godnatt! Snart lägga mig i sängen och kolla någon film!


Kommentarer
Pernilla

Va mysigt, jag hade helt glömt bort den loppisen =(. aha får se om jag kan åka dit nästa gång dom har loppis =).

2011-07-16 @ 22:16:12
URL: http://pernillaagrenn.blogspot.com
Malin. Mamma till Tuva & Timon ♥

hejsan diana.. =) det är inte alls svårt. man skriver in sitt mobilnummer i inställningarna på din sida sen är där ett telefon nr som du skickar till när du ska blogga. Typ som ett mms. en bild och texten du vill ska va i inlägget... =)



Kul du skrev =) hur e allt med er? Kram

2011-07-16 @ 23:41:37
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0