Kameran och jag ska jobba denna regniga lördag :(

Idag ska jag fota ett bröllop som är bokat sen förra året :). Jag och bruden planerade att vi ska först åka till bokskogen och där finns ett slott som vi tänkte använda till bakgrund på bröllopsbilderna. Sedan blir det vidare till kyrkan- den största kyrkan jag sett! Hyby kyrka. Är orolig för att solen inte vill skina då. Skulle verkligen behövt solljuset i kyrkan. Sen vidare till Hemvärnsgården där festen ska hållas! Kollar vi på vädret idag så visar den regn :( hela dagen :( det hade gärna fått vars mulet då man får jämt ljus på porträttbilderna men regn förstår både brudens smink, hår, kläder och släpet får bäras hela tiden samt att min kamera ska helst inte bli fuktig och blöt :( Hoppas det löser dig ändå. Annars får jag fota dem på Hemvärnsgården istället för bokskogen. Vi skulle höras av en timme innan träff och se om vart det blir. Allt beroende på det jävla skit väder. Vart är vår sommar? Vi ska iallafall vara glada att årminstonde så får vi en solig vecka med bad i kreta i sep :) Jag har varit vaken nu ett tag fast jag borde sovit en timme tilll. Funderar på att redan nu går upp och fixa mig. Håret ska fixas. Ladda sista batterierna i kameran. Stoppa ner underlag. Måla naglarna, plocka ögonbryn - ja ni vet själv tjejer :) Ha en trevlig lördag!


Kommentarer
nyfiken läsare

Åh va kul att du varit i hyby :-) det är ju min kyrka eftersom jag är från klågerup :-) Och jag tror till o med jag vet vem bruden var :-)

2011-08-02 @ 23:10:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0