Hur man bildbloggar med mobilen! Hur enke...

Hur man bildbloggar med mobilen! Hur enkelt som helst! Gör precis som du brukar när du ska mms:a någon om du vill ha en bild med. Annars kan du skriva vanligt sms. Sedan skickar ni som har (blogg.se ) inlägget till nr 0730 121163 ( presic son ett vanligt mobilnr) lägg in det i telefonboken ;) Glöm inte att ni måste först gå in på er blogg, in på inställningar och skriva in ert mobilnr! Skicka iväg det och så kommer det som ett inlägg på bloggen!! Klart! :) Nu ska jag njuta av min rast/ frukost!



Kommentarer
Elin (pontus kusin)

det låter väldigt enkelt men jag hittar ju inte var i inställningar som jag ska skriva in telenummer!!!!!

2011-07-21 @ 16:42:50
URL: http://twiistedme.blogg.se/
elin

aaaah, nu såg jag haha

2011-07-21 @ 20:19:11
URL: http://twiistedme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0