Fick det fint i vårt sovrum efter loppisen...

img_2303 (MMS)

Fick det fint i vårt sovrum efter loppisen igår :)  Idag har vi ätit frukost i Limhamn, sen träffade vi Teddy och Hampus fick titta inne i hans lastbil :) sen kom vi hem och jag åkte och handla dagens middag som fick bli soppa! Ska visa er vilken en annan dag- riktigt god!  En nu vecka som innehåller jobb, en träff med Marine, bio med mamma, syrran och Jessica och på lördagen ska vi till Anitas årliga sommardags :)  Nu har jag just lärt mig blogga med bild så det kommer bli så oftare :) Nu säger jag Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0